Wednesday, December 2, 2009

fadil & fatine

semalam balik umah biase ler aku ..balik2 jer lepak dulu kat hall tu duk baca paper (if ader paper ler) baca metro & kosmo..ader citer yg menarik ader gak citer yg menolak ala biase la kan paper.....aku dah baca front page kosmo pasal ader satu mamat ni jd minah (korang faham2 sendiri jer la malas la nak sebut tak manis plak rasenyer.....) die ni seorg jurusolek yg agak meletop gak ler kt kl ni brand2 yg die pakai pun not bad (MAC, LAURA MERCIER & YSL n die penah make up artis si NING BAIZURA & model TENGKU AZURA & FADZLUN ABAS ) kire die ni mmg best gak la.....tajuk front page paper tu "BALIK SAJALAH FADIL" (nama ppuan die Fatine) aku pun baca ngan penuh focus smpai page 2 & 3..baca jer la takde plak aku pasan aper2 kan....dah settle baca paper tu aku rase cam nak tgk lagi pixie si fadil ni aku pun dok belek2 lagi...kat page 2 tu aku dah stop lama...(dlm ati dah berkata-kata) aku mcm kenal la rupa die nie...minah ni penah make up kan aku dulu masa Liz Claiborne buat function " YOUR PERSONAL STYLE"... YA ALLAH..btul la die ni si Fatine...lepas make up kan aku die ader bagi phone number die suoh aku recommend kat member2 aku if ader yg nak make up nnti....kes die ni die bgtau kat family die nak gi UK utk kembangkan kerjaya sebagai jurusolek tau2 die kawin plak ngan mat saleh kt sana Ian Young namanyer plus masalah plak visa die nie 6 months jer but die dah stay kat sana more than 6 months mane bleh kan...tu yg masuk paper tu sbbnyer masalah byk sgt dlm kes si fatine nie...(if korang baca kosmo semlm korang faham ler) ermmm macam2 la...tp tak tau nak kategorikan aper kes ni sedih ker, geram ker, tak senonoh ker, lantak la kan tp dalam ISLAM sendiri pun melarang kite tukar jantina rite, melarang kite kawin kaum sejenis...ermmm pada aku byk salah nyer die nie tp kite ni bleh ckp jer die jer yg tau aper sebenarnye n kenapa die jadi cam tu...(at d 1st place aku cam terkejut gak la kan coz kenal si fatine ni n tak sangka die smpai this stage..) plus malu tau rakyat malaysia agama Islam plak tu...cam ner pun mengikut paper ni fatine kena gak balik ker Malaysia die tak bleh nak stay mane2...tp yer la skrg ni kan dah mcm2 citer....ermmm YA ALLAH...takutnyer aku tanda2 kiamat..moga2 fatine ni kembali ker pangkal jalan...amin..

No comments:

Post a Comment